... Och sen.. Och sen

Vilken dag!
Jobbade, sen hämtade morfar och Emelie upp mig. Vi åkte på Ica och hämtade en tårta, sen hem till oss.
Jag bytte om sen inväntade vi Jonas, sen bar det vidare till mössön där det bjöds på middag och fika.

Jag vart proppmätt, hade hoppats på att få gå och lägga mig direkt, men då skulle vi till Putte och titta på film, där jag fick världens illamående...
Somnade i soffan där också, inte lätt att vara gravid och trött, det innebär ju att man kan somna närsomhelst, varsomhelst!

Har iallafall köpt en bilbarnstol idag också. Dock är den i Gävle så kan inte visa bild.
Men den är lite "sandrig", blommig å sådär ;)

Nej nu ska jag slå igen mina ögon så jag kommer upp på jobbet i morgon!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0