Less

Igår när j var iväg på party så tog jag en tidig kväll i sängen framför sista avsnitten av skärgårds doktorn.
Trodde det skulle bli en tidig kväll, men icke.... Somnade en stund sen vaknar jag och mår så fruktansvärt illa att jag tror det är kört. Tur jag har några piller kvar som BM skrev ut åt mig.
Somnade inte förrän Jonas var hemma, strax innan 4...

Idag tänkte jag att jag och Jonas skulle gå på stan, han skulle få handla för sina presentkort och sen skulle vi två käka lunch tillsammans. Inte ofta det händer.
Dock vart det inte som jag tänkt mig, för tydligen är det lika viktigt att hans kompisar ska med... Ingen ide att försöka planera in något för "oss"....
Åkte hem rätt snabbt och har legat i sängen sedan dess. Snart kommer nog febern som ett brev på posten också.

Känner att jag är så less och matt på allt så jag tänker nog inte ens kliva upp idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen det där ! Typiskt killar

2012-04-21 @ 23:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0