jobbet!

Nu har jag suttit på tok för länge här framför datorn.
Har varit vaken sen J åkte till jobbet vid 7. Rätt skönt faktist, att slippa kliva upp tight inpå när man ska åka.
Men tro inte att jag hunnit gjort någon nytta här hemma för det. haha

Nej. ska ta mig en promenad till jobbet nu, sen får jag se vilken tid jag slutar idag, om jag hinner åka och fixa Jonkens present.
Han fyller ju år på tisdag, och jag är ju som vanligt ute i sista sekund, i princip!
Vet ju iallafall vad som ska köpas...

Men ha en bra dag, det antar jag att ni i Hudiksvall kommer ha iallafall.
Solen har äntligen krupit fram från ett par regniga dagar, LOVELY


bild från thailand, pappa, J och jag


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas haft en härlig dag!

Vad jobbar du med?

Kraam

2012-04-12 @ 19:38:02
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi. Nu längtar jag ännu mer. :D En dag närmre iallafall!

Jaaa, lite tråkigt! Får nog bli "köpstopp" för mig. OM det inte är nått jag VET jag använda i sommar. Men det bli nog mycket tunikor och sånt du skrev. :)

2012-04-13 @ 09:16:40
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Emma

Ah! Då har du inte långt kvar. :D Och jag är i 16+1 idag. Hihi. Vi fick reda på det vecka 5. Gissa om tiden gick sakta till vecka 12!!? Haha.

Jag har bara köpt en liten body än. Blir mycket mer efter ultraljudet. Då vet vi förhoppningsvis könet. :)

27 september är det sagt men det ändras väl efter ultraljudet. Hehe.

2012-04-13 @ 09:32:02
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0