inget hus...

Nej det är sant och det känns som om någon sopat bort marken under mina fötter.
Är så äckligt jävla besviken och så otroligt ledsen.
Jag kanske är känsligare än normalt men det här känns inte okej.

Vi hade högsta budet och vann budgivningen, MEN då ringer mäklaren och säger att den andra får huset eftersom hon kunde flytta in i morgon.
JAHA.
Min ilska i kroppen. Så nära att få något.

Alla säger "det finns en mening, det kommer komma något bättre" Men om det här kändes perfekt då?
Om det där verkligen var det rätta huset?

Nej fyfan. Nu sitter jag och kvävs i lägenheten och känner livsglöden stampa på rött.
Varför ska det alltid vara så svårt att lyckas med något? kan vi aldrig få ha turen på våran sida?
Vela bara att allt skulle kännas bra nu när våran bebis ska komma, men just nu känns det absolut inte bra!
Den ska inte behöva bo i en liten tvåa som inte ens jag trivs i.

Jag har bara negativa saker att skriva så nu lämnar jag datorn....

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Men! Vilka jä-la grisar! Va fan är det för mening och ha budgivning om man inte ska följa den?!

Väldigt tråkigt! :/

Ni får spana vidare, de blir bättre även om de suger just nu...



2012-04-02 @ 18:29:55
URL: http://Birgittaoskoskarsdottir.blogspot.com
Postat av: Lisa

Vänd er till nån typ av konsumentrådgivning, det är gratis och de kan sin sak. Har fått väldigt mycket hjälp därifrån så jag tycker ni ska prova eftersom detta uppenbarligen gått fel till. Fram med lite jävlar anamma så löser det sig! Lycka till!

2012-04-02 @ 18:40:22
Postat av: Bella

Jag förstår att det känns surt. Ni hade otur och jag fattar inte hur domm kan göra så. Men man klarar sig att på i en två. Vi klarar oss fast det är trångt och man blir less på att det är saker överallt. Men få gilla läget tills man hittar nå bättre. Mina grannar bo också i en två och har två barn. Det går, så jag tycker du ska njuta av graviditeten och leta lite smått men inte ha ett krav på att ni ska vara ute från lägenheten när bebisen kommer.

2012-04-02 @ 22:09:21
URL: http://famwesterberg.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

nej va tråkigt :( men som sagt: det ÄR nog meningen och det kommer komma något BÄTTRE! Fast jag förstår hur surt det känns just nu :(

2012-04-03 @ 14:06:30
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Josefine

Pappa är halv sugen på att flytta. Han säljer huset för strax under 500, dock är det ganska mycket som måste göras antar jag. Men annars är det ett jätte bra hus och tomt :-)

2012-04-05 @ 19:03:38
URL: http://nilssonjosefine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0