Förkyld

Blir imponerad av hur kroppen fungerar.
Nu tänker jag inte på graviditeten, utan på hur fantastiskt mycket snor näsan kan tillverka!
Nyser och tjoar hela tiden så jag tror jag svimmar snart.
Fick ta mig en tur och köpa nässpray som jag får använda utan att förstöra näsan.

Nu sitter vi i soffan och tittar på andra avenyn. Skrållan har varit otroligt lugn idag, inte många kickar hon har gjort idag.
Börjas väl när vi ska till att sova, som vanligt!

Vi hörs i morgon, då kommer en ny veckobild på magen, vecka 21!


Kommentarer
Postat av: Angelica- Mamma till Leia & lillasyster i magen <3

Usch stackare!

Hoppas du snart mår bättre, inget roligt att vara förskyld :(

Spännande med ny vecka för bebis :) ser fram emot att få se bild på magen =)



KRAM

2012-04-24 @ 09:29:34
URL: http://www.angelicasandberg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0