blommiga fönster

Hallå!
Sitter i soffan och väntar på klockan.
Tog en promenad till jobbet och pratade lite i morse, skönt att röra sig fastän det är plågsamt att komma igång.

Nu ska jag snart träffa Pernilla, ta en fika på stan och sen får vi se vad som händer.


Förresten så var det några av er läsare som vela att jag skulle skaffa en widget, och som ni ser kan ni nu se en liten bebis ovanför arkivet.
Ja till höger där.



Ja igår var jag och handlade en sväng när J var på middag.
fick med mig plastblommor till mina vita vaser som stått tomma sedan förra sommaren.
Så nu ska dom få en varsin plats i vardagsrumsfönstrena-


Kommentarer
Postat av: LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

Tack för din kommentar :D den långa, hihi jag skulle gärna vilja veta du kanske kan mejla mig på [email protected]

vad tycker du om smycket jag har lagt upp på min blogg? :) Det kommer nämligen ifrån min webshop :)

www.bombydesign.se

2012-04-26 @ 13:07:45
URL: http://lillaelins.blogg.se/
Postat av: thess

Åh vad jag är avis på din fina mage!



Och ja det är en underbar känsla att vara gravid, att vara kapabel till att få sätta ett nytt liv till världen. <3



tänk när vi har våra små i famnen...? :')

2012-04-26 @ 13:38:47
URL: http://thereshanning.blogg.se/
Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Gravid

men så där var det för mig med att hon inte höll koll o gav mig olika datum för hur långt gången jag var.

och hicka har jag faktiskt funderat på om han har ofta inte tänkt på det förut :D

kram på dig o magen

2012-04-26 @ 20:39:55
URL: http://roxxanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0