Ljusmanchetter, what to do!

Godmorgon!
Jag har hunnit spackla hela köket och nu ska jag slänga i lite silverschampoo i huvudet innan det är dags för skolan.

Uppe med tuppen naturligtvis.

Tänkte visa er hur fiffigt det är med ljusmanchetter..
Inte bara det att dom är super-snygg när dom sitter runt ljusen, utan dom är praktiska till prydning av andra saker.
I förrigår när jag var med Bella på stan så var jag in på Quri-Åsa och hittade fina ljusmanchetter.
Dom kostade 5kr, så jag köpte på mig alla dom hade, och nu pryder dom lite överallt här hemma!

När Julia fyllde år fick hon ett fat med ljuskoppar, ljusmanchetter med blommor och en fotoram på.
Jag är nog lite såld på manchetterna, det är ju så lätt....

Tänkte visa er lite hur jag har gjort med mina!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0