Projekt: Måla och dekorera slagbord!

Har haft en otroligt mysig dag med Bella och Kihan, som vanligt!
Först bjöds det på wok hos familjen, sen så for vi ner på stan och strosade runt, tog en fika och strosade lite mer.

Fick med mig kalsonger till min karl, eftersom han har fishål i sina, det behövdes verkligen nya där och han köper ju aldrig själv så jag fick väl styra upp det helt enkelt. Söt jag är va?
Sen fick jag med mig påfyllning till min elektriska doftutlösare, har verkligen saknat den nu när den legat på hyllan.
Nu är den igång igen!!


Men nu tänkte jag ta och visa er bordet som jag har hållit på att måla i ett par dagar.
Det har varit grönt/turkost, det var mitt förra köksbord i min lägenhet, asball färg men eftersom att jag vill ha allt i vitt så målade jag det självklart vitt!
Jag köpte även en text på jobbet som jag satt på, dock är det plast runt själva texten så det ser ut som en tidning i verkligheten, men jag såg att det inte syntes på bild. tur!

Iallafall, det här är resultatet av ett nytt datorbord i vardagsrummet!



Kommentarer
Postat av: Erika

Vad duktig du är sandra ! :) man blir så inspirerad !

2011-09-26 @ 13:57:28
URL: http://eriikabygren.blogg.se/erikabygrens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0