much to do

Oj oj oj.
Vi har så himla mycket att göra. det är rörigt ÖVERALLT i lägenheten.

Vi har köpt hyllor och en spegel som vi ska sätta i badrummet. Liten update behövdes.
Sen så ligger dom just nu på tork på golvet i köket.
I köket ser det ut Som F**, I morgon kommer farmor och tapetserar så då blir det väl lite mera ordning känns det som.

Men jag längtar efter att kunna städa och när det är klart så känner jag mig nöjd.
För hur länge återstår att se. Haha

har även handlat lite på MIO idag, men det visar jag i ett senare inlägg. Nu måste jag steka lite kött och in med potatisgratängen i ugnen!

LAtero amigos :)

Kommentarer
Postat av: ulrika

inget du behöver från Ikea då till du fyller år? kram kram

2011-09-23 @ 21:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0