den stora bakardagen

Ja det är precis vad jag kommer göra hela dagen, baka baka och baka..
Det är ju dagen före den stora dagen, nämligen är det så att jag fyller 20 i morgon. shit.

Tiden rinner iväg, nyss vart jag 18 och nu blir jag 20. Jag fick ju förfasen nyss inte ens köra moped.

jaja, jag har en sockerkaka i ugnen nu och bulldegen på jäsning. Sen ska jag även göra lite muffins hade jag tänkt, kanske även någon småkaka.
Plus att jag ska göra tårta också, så det är mycket att stå i, dock måste jag vänta på karln eftersom jag kände att jag behövde bil om jag ska handla, blir så jobbigt att bära annars, haha...

Kimpen sitter och väljer kakor inför morgondagens kalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0