20år och "mammig"!

Jag fattar inte att jag är så otroligt mammig.
Träffade min mamma förra veckan och jag längtar ihjäl mig redan tills i helgen, då hon kommer hit.
Jag har blivit otroligt mammig, saknar min mamma hela tiden.

Jag tror att avståndet mellan oss gör mig mer mammig, den där känslan av att vi inte kan träffas varje dag.
Jag saknar henne och hade jag haft chansen hade navelsträngen varit OKLIPPT. haha
Kanske inte så illa, men nästan, lite ibland!

Nej jag måste säga att ju äldre jag blivit desto mer har jag insett hur mycket en familj betyder.


Jag måste säga att är det någon människa jag avgudar på jorden så är det mamma!

Kommentarer
Postat av: ulrika

Älskar dig!!! å jag finns här även om jag inte syns hela tiden. Å det är inte en vecka sen vi sågs sist... ;-) Jag finns i ditt hjärta hela tiden!!!!

Tack för dom jätte fina orden!!! <3<3<3

2011-09-05 @ 17:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0