Where Are You-

Min bankdosa är heeeelt puts veck.
Har letat igenom hela lägenheten, den finns inte. Jag menar HELA.
Har vänt soffkuddarna ut och in tillockmed.
 Jag ser den hela tiden när jag inte behöver den, men så fort jag behöver den så är den borta.
how come? Where are you?

 Iallafall så har jag legat i soffan och kollat på extreme home makeover.
 Fantastiskt hur sorgliga program dom kan göra.
För i helvete, det blir ju jobbigt efter ett tag att bara gråta om, om, om och om igen... så är det.
Tröst åt choklad gjorde jag så nu är jag mätt i magen, jag som precis ska sätta fart med fiskgratängen.

nej, jag tycker min lilla dosa får ta och visa sig nu, tänkte ju kanske försöka klicka hem ett par nya dojjor. "ssksss, skssss", komsi komsi till mama!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0