"Som om inget hade hänt"

Jag vet att det blivit tomt här ett tag, men det är inte kul att skriva utan bilder och det är inte kul att publicera oredigerade bilder heller. Onda cirkeln av att mina ps skivor varit försvunna.

Hade letat igenom skåpet x- antal gånger, idag drog jag ut en av lådorna, och där längst, längst inne låg dom
Små rackarna skivorna som om ingenting hänt.
Och jag som letat förgäves, varför?

Nu ligger jag i sängen och installerar samtidigt som jag ger Jonas en omgång i wordfeud.


Har inget att berätta, har jobbat och sen har det inte hänt så mycket, kanske inte är så kul för er att läsa :" idag har jag ätit pannkaka....."

Nej en "no-life-matblogg" tänker jag låta bli att dra fram, fortsätter på den tunna sidan ett tag till istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0