Not a smile on your face-babypicture

Nu är väl verkligen hösten här?
Inte många blad alls som sitter kvar på grenarna.

Igår satt jag på tvspelsweb.se och försökte klicka hem ett close up filter.
Dom hade inget hemma i min storlek, alltså 67mm...
Såklart när jag väl vill ha ett, så jag mailade och frågade när dom fick hem, och dom hoppades på den här månaden.
Den här månaden?! What? Nu tror jag att jag har hittat det negativa bakom sidan...


Hur som helst, hade en mysig dag med Bella efter jag varit i skolan. Gick på stan en sväng, åt lunch och fikade.
Sen gick vi hem hit och väntade på att Erik hämtade upp oss och vi for till henne där vi lagade mat och myste.

Självklart fick jag med mig lite bilder hem på gullungen.
Ett smakprov!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0