Måndag, 28 november

Godmorgon skulle jag vilja säga fastän det inte passar riktigt.
Har legat i soffan hela dagen och ligger där fortfarande, en riktigt slödag.
Ska inte ligga länge till för sen ska jag tvätta och städa lite i sovrummet.
Så himla mycket skit där som behöver få ett hem.

Jag har iallafall varit in på en sida på internet där man kan beställa Ricinolja.
Det är en olja man masserar hårbotten med som kan få håret att växa till sig och bli tjockare.
Värt att testa iallafall, så nu väntar jag med spänning på att den trillar ner i brevlådan.


Har tänkt på att jag har blivit superslö här men jag tror jag bara har slut på tips och intressanta saker, men jag tänkte ge er en uppdate på vårat vardagsrum senare idag. Har ju bytt lite saker där så. Keep your eyes open!


Kommentarer
Postat av: sarah

Jag har använt ricinolja i en månad de känns som håret växt mer än vanligt hehe men en sak som e säker e att de känns glansigare o så :D

2011-12-09 @ 10:43:47
URL: http://www.finest.se/sarahj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0