hårnålar överallt

vad är det för fel på tjejer?

Jag minns förr när jag bodde hemma, då pappa klagade på alla mina hårnålar som låg ÖVERALLT.
När tvättmaskinen gick sönder så var det naturligtvis min hårnål som orsakat det....tss.

Nu när vi plockade i diskmaskinen och jonas skulle göra rent där, så hittade han en hårnål i smutskoppen.
Ni vet där matrester samlas i diskmaskinen.
Jag skulle ju aldrig lyckas ta i en hårnål där.
Jag skyllde naturligtvis på Kim, jag menar hur kom den annars dit?

Jag måste börja förvara mina hårnålar på ett säkert ställe. Hur gör ni?
Jag tappar ju bara bort mina....



Kommentarer
Postat av: Bella

Det är alltid skönt att skylla på någon ;)



jag tror att det bor ett spöke hos oss för jag hittar aldrig hårnålar, så jag tror att de där spöket städar bort hårnålarna och sedan slänger dom någon stans typ hos grannen kanske ? vem vet? inte är dom hos mej iaf !! :P

2011-05-09 @ 10:59:04
URL: http://famwesternerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0