ja, då var solen borta

Åh vad roligt att se att det är massor av nytt folk som läser bloggen.
Har fått kommentarer av folk som varit intresserade av den där "strandpromenaden" jag har pratat om.
Såklart är det en bra idé, ska be om att få riva alla hus som ligger efter vägen haha.
Allt för att få min vilja igenom såklart..

Men hörrni, vilket väder det har varit idag? Och ÄR för den delen.
Synd bara att man inte alltid får som man vill, har hört att det nalkas värre väder i morgon...
Sånt är livet iförsig, men man vill ju ha strålande sol och brunbrända ben.
Det lever iallafall jag för!

Jag och hjärtat har legat och spelat Angry Birds i telefonen.
Helt sjukt, jag blir såååå beroende och vart rent ut av jäkligt ledsen när jag såg att jag visst hade varvat spelet.
Så... vad ska jag spela nu?

Näj... nu tar vi en promenad och köper glass med Pernilla och Denise!

Kommentarer
Postat av: Bella

Om det är bra väder i helgen så får du gärna komma och sola med mej :)

2011-05-10 @ 21:35:58
URL: http://famwesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0