tantvarning? nej, vuxenpoäng!

På väg hem från stan kände jag mig verkligen som en tant.
Jag har en cykel från 50 talet typ, jag hade en poncho som också är lite "vintage" och jag hade en cykelkorg som är blå och fruktansvärt ful. I min cykelkorg hade jag fullt med blommor.
haha, tillockmed Thessa sa att jag var en tant ;)

Jag Handlade blommor, eftersom mina gröna fingrar har kliat som tusan måsta jag råda bot på det.
Faktist mina FÖRSTA blommor i hela mitt liv jag har köpt. Åh det vart kanonfint!

Jag som älskar vitt vela inte ha så mycket färg, men jag köpte iallafall Flitiga Lisa i vitt och en i vit/Rosa.
Jag älskar dom redan!





Kommentarer
Postat av: Therese Bäckström

Haha, till å med thessa ... ja den dagen va du verkligen tant gumman ! ;)

2011-09-22 @ 01:41:26
URL: http://theresebackstrom.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0