sun on your birthday

Godmorgon
Vilket väder det är idag? Helt fantastiskt.
Trodde det skulle vara dåligt väder hela helgen med tanke på gårdagens regnkaos.
Men icke. Nu skiner solen igen :)

IDAG, fyller min Pernilla, min barndomsvän 20, välkommen ut ur tonåren älskling :)

I morgon, i love tomorrow. I morgon har vi seriepremiär.
Jag laddar utav bara helsiiiike. Fyfan vad grymt det är.

Jag har sagt att vi kommer iallafall bland dom 5 första av 12 lag i serien.
Det tänker JAG kämpa för.
Tur att man har goda tjejer i laget som kommer hjälpa mig ;) haha.


Nu ligger jag i soffan och äter gårdagens godis till frukost, nyttigt va? ;)
Funderar på att göra riktig frukost med, men jag är så lat :(





Vad ska ni göra i solen idag?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack så mycket älkling <3

2011-05-07 @ 11:56:07
URL: http://pernillanordell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0