sparkdräkt/ pyamas för vuxna


Åh, en sån här ska jag köpa i sommar.
Kanske hittar någon i London när jag ska dit? för dom finns inte i sverige iallafall.
Det är en sparkdräkt för vuxna, alltså en pyamas med fot och vissa har luva.
Hur mysigt? jätteeemysigt....

Det finns i både fleece och college tyg om jag fattade rätt...
Då har man nog hellre en i college istället för fleece, man har nog mer användning för den då!

Jag vill ha en att krypa upp i soffan med och en kopp te.
vilken livsnjutare jag är..... haha

Pyamaserna finns här.


Men nu ska jag krypa i säng och drömma om pyamaser i alla möjliga färger och mönster...

godnatt världen, godnatt sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0