redigering i sovrummet.....

Efter en dag på IKEA kunde vi göra om lite i sovrummet...
Vi fick med oss ett 3-pack skoskåp som vi länge planerat att ha som förvaring, men inte åt skor....

Såhär såg det ut innan...


Väggträden kan köpas på interiördesignlagret.se för 189:- (finns i svart och vitt)

Såhär såg det ut med våra nya skoskåp!



Skoskåpen är från Ikea och kostar 349:- för 3 stycken.

Tavlorna har jag gjort själv och LOVE ordet är ifrån Ombonat i Hudiksvall, bokstäverna kostade 10:- styck.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: ah jag håller absolut med dig!!!

6+

9

/ Ebba ville skriva lite! ;)



Förut ringde man ju HEM till alla. Nu skickar man ju knappt iväg ett sms.

Jag tycker de är sjukt. All kommunikation sker på internet, såååå jävla tråkigt!

Jag är så glad att jag inte hade en dator tidigare, jag fick min dator när jag tog studenten.

Innan dess så satt jag väl inte sådär jätte ofta vid datorn, eller vi hade iallafall tidsbegränsningar, nu kan man ju fan sitta dygnet runt om man skulle vilja de.



Helt sjukt!

önskar också att de var som förut.

2011-05-16 @ 09:36:12
Postat av: Carro

Självklart var de jag som skrev kommentaren innan :P Men de kanske du förstod? :P

2011-05-16 @ 09:36:41
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0