Jonas ska bli gudfar!

sådärja...
Då har jag gjort en arbetsdag, trodde jag skulle vara tröttare än jag var eftersom jag somnade strax efter 3 inatt.
Men fan, jag var på tipptopp.

Fick mycket beröm idag, jag är ju på "mitt" ställe på bullerbyn där jag blivit vikarie, dock är jag på en annan avdelning den här veckan, men barnen verkar älska mig. Småbrudarna har varit plåster idag... ;)

Måste även berätta att min söta morbror ringde igår och den 4e Juni ska vi på Rasmus dop i Gävle, längtas.
Och han vela även prata med Jonas.. åh vet ni?!?!
Jonas ska bli gudfar!!!!!

Jag grät nästan för jag blev så stolt, stolt över att dom verkligen litar och tror på Jonas trots att dom träffas 3 gånger typ. Och det gör mig så glad... Min älskade pojkvän ska bli gudfar till min söta kusin.
HOW LOVELY?!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen ett tag och försöka ta in någon timmes sömn från inatt.

Lägger upp en bild på mina hjärtan.
Gudfar&Gudson(kusin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0