inflammation...

åh vart chockad över ett sms som jag av Jonas när jag satt och läste.
Han frågade om jag vela gå på promenad sen. Alltså va?!
Vilken drömkille jag har som vill gå ut på promenad.

Dock vill jag kanske springa också har inte bestämt än.
men nöjer mig med promenad med, bara den är på minst en timme!


Förresten har jag lyckats med att få inflammerat tandkött?
Har haft konstig känsla i några tänder idag, har kännts som om dom varit lösa
Jag tänkte att jag skulle ta mig en titt och ser att det är jätterött mellan två stycken.
Hmm... kanske går bort inatt...

jaja, prata gagga och sådär, det kan jag.
Men ta och lyssna på den här istället!

Maddi Jane- Price tag ( Jessie J)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0