Filmtips: "I Am Sam"

Jag och kärleken har nyss kollat på "I am Sam"
Vilken otrooooligt vacker film, jag vet att jag är blödig, jag som tillockmed grät till Big brother igår, men alltså den här var verkligen sevärd.

Här pratar jag om kärleken till sitt barn, det måste vara enormt.
Efter jag sett den här filmen vet man ju inte om man vågar skaffa barn, skulle inte klara mig en dag utan den.
haha. Jag kanske överdriver. Men sett er ner och kolla på I am Sam, ni kommer inte bli besviken

Det handlar om en pappa med ett förståndshandikapp, han är som en 7åring.
Han får barn med en tjej som lämnar honom på BB, och han får uppfostra sin dotter själv.
Tills den dagen då hon fyller 7.....
Den dagen kommer allting förändras och det kommer leda till vårdnadstvister.

Ska Lucy få bo kvar hos pappa? Eller kommer hon få fosterfamilj som adopterar henne?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag vet, den är hur bra som helst! :)

2011-05-04 @ 00:08:37
URL: http://pernillanordell.blogspot.com/
Postat av: Carro

Jag säger som dig, jag klarar itne av att lämna Ebba med någon annan. De är hemskt även fast de är sååå nyttigt. :)

2011-05-04 @ 11:25:58
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0