2-0

VINST. UNDERBARA VINST.
Självklart plockade vi 3 pinnar ikväll mot Bergsjö.
Min underbara mammut överraskade mig även och kom upp med motorcykel från Gävle för att kika på matchen.
HUr sött?

Domaren kan jag glömma att nämna i det här inlägget. inte värt att skriva ut eftersom kvaliteten på honom inte duger. Golf och porslinsdockor går inte att ha på en fotbollsplan.

Men världens bästa gäng det är vi, vilka brudar alltså. Pang och plong, vinsttrummorna bara skriker. HEJJA

Nu ska jag och hjärtat kika på O.C och sova.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: ulrika

Så kul att få överraska dig lite.... du såg ganska snopen ut hahah kram kram älskar dig.

2011-05-31 @ 01:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0