Träna bröst?

Jag som verkligen har komplex för mina bröst och verkligen vill få dom mindre fick ju iallafall ett tips nu.
Jag har alltid trott att "träna brösten måste ju ändå få dom att tappa fett och bli mindre"
TJI..
Där hade jag tydligen fel.
Att träna brösten får bröstmuskeln att växa, det kan i sin tur leda till att bröstet blir "fastare"
Men jag borde ha förstått det.

Det är olika för alla...
Jag vill iallafall förbränna fett från mina bröst, och då borde jag alltså egentligen börja med att gå ner i vikt...
Nej jag fattar egentligen inte någonting av det här.
Tycker ni ska kolla in lovisas blogg istället, hon har massa bra inlägg om just träning!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahha du, du behöver nog inte ha komplex för dina tuttisar, då ska du se mina, taxöron vill jag kalla dom för ;) Och värre kommer dom bli, höhöö.... :P Först bowlingklot och sen hänger dom väl ner till knäna :P

2011-04-01 @ 08:36:17
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0