LEJD-nya klädesmärket

jag vart visst inge bra på att uppdatera igår kväll, eftersom jag och pälski åt middag sen kröp vi ner på sängen och kikade på en film.
Så jag uppdaterar nu istället.

Igår kväll fick jag ett fruktansvärt intressant sms.
Eller kanske inte så intressant, men mycket roligt, för min del!

Det finns ett gäng grabbar i Hudiksvall som har ett eget klädesmärke som heter LEJD.
Igår skrev D (i lejD) till mig, och undrade om jag kunde sy t-shirtar, för han behövde ett provexemplar i en storlek.
Ja visst kan jag det, så idag ska jag ner till dom och kika på skissen, och sen ska jag faktist få sy deras egna t-shirt.
Fan, jag ser det här som en ära, något roooligt. Tänk när dom blir storsäljare, vem kommer vara lite mallig dårå?
Antar att det är jag. haha

Bara därför så tänkte jag slänga upp en bild på deras mössor, störtsköna...
PRIS: 200kr


Kommentarer
Postat av: karro

Nu blir ja ju nyfiken, vad är det för driftiga killar?

2011-03-02 @ 19:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0