livet underskattas!

Jag tror att jag börjar tappa bloggsuget, kanske har hamnat i en svacka eftersom mina vardagar inte är allt för spännande.
Igår bjöd vi Högga ( erik högberg ) på middag, han älskar stuvade makaroner och det gör jag med, men Jonas äter hellre torra vanliga, så då blev det stuvisar. HUR gott som helst!

Efter käket, la sig grabbarna i sängen och kikade på youtube och jag hoppade in i duschen , sen drog vi på hockey.
Hockey är fan intressant, man blir lite beroende av det känns det som.
Ett minus är att jag känner mig förkyld. Känns lite tungt...

Vi kom hem, och vi åt glass tårta och kollade på tusen bröder.
Hur bra liv lever vi? Underskattas lite väl mycket känner jag!

Har vaknat nu iallafall, funderar på att koka lite nyponsoppa och krypa ner i sängen igen sen.
Ska bara komma på något som man kan kika på.
Någon som har ett bra filmtips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0