gör en dag i Gävle!

Fruktansvärt dåligt bloggande igår.
Vi åkte till Gävle, hämtade upp mamma direkt och for till Valbo, och lämnade stol och bord till syrran.
Sen efter det så åkte vi direkt till Roger och Jenny och myste lite bebis.

Jag (den smarta) skulle knäppa bebisbilder, men icke sa nicke.
Jag hade naturligtviiiiiiiiis glömt kameraväskan hemma i hallen på kroken, klantigt? jotack.
Så inga bebisbilder fick jag på min lillskrutt som var sååå fin!!
Nu har vi nyss ätit frukost, väntar på mammsen som står i duschen, sen ska vi ner på stan.
Kanske åker en sväng mot Valbo också? Vem vet, Ikea finns ju där.
Så den här dagen går nog i bara farten.
Ska hem till Hudik sen för lite fest hos Bellablaaaaa..
So, dags att göra i ordning sig för att fara viiiidare.
Hoppas ni har en bra dag i det sooliga vårvädert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0