deklaration.

Känner mig liiiite glad efter att jag har kollat på min deklaration.
Min sommar lyfts lite av att jag får tillbaka nästan 13 000 på min skatt. Soft
Då ska jag tammetusan bjuda med min älskling till London!


Jag känner ett litet lyft, så nu fortsätter jag att stryka kläder!

Även min älskling vart jätteledsen, han har fått sin jacka som han beställde från Junkyard.se, han är så sjuuukt besviken, för jackan var verkligen riktigt ful.
Den ser ut som en blå arbetarbyxa. Den var inte fin!
Synd om han, som verkligen längtat efter jackan..
Men vi ska fixa en ny åt honom..


Kommentarer
Postat av: mamma

krama honom från mig.... skicka tillbaka den å gå å handla en ny åt honom som han vill ha. Å där han kan prova jackan... Annars får han komma ner hit å köpa en jacka ;-) kram på er mina godingar!!!

2011-03-31 @ 16:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0