dåligt bloggande

Ja ursäkta för dålig uppdatering i helgen.
Men i lördags var vi ju ut på isen med Jenny och Anders och deras barn, och hann bara hem och duscha efteråt, sen åkte jag vidare till Kalle som fyllde 20. Stannade där till 12, och efter det gick jag och la mig.
Vaknade igår, hade mys med Jonas och Kim, sen åt vi pizza, kollade på film och sen efter det så spelade jag match.
Ja vi spelade mot Delsbo, vi ägde matchen totalt, men ändå är det dom som fick in målen. Tråkigt.
Men vi är ju där för att lära oss, så vi får bita ihop helt enkelt.

Ja, nu har jag vaknat av 7 sms på morgonen, jobbförfrågningar, så klockan 11 börjar jag jobba på bullerbyns dagis. Roligt att få komma igång igen. Härligt härligt.
Nu ska jag koka mig en tallrik gröt.


Kommentarer
Postat av: mamma

å vad härligt att du får börja jobba lite igen!! Hoppas det går bra i dag. Kram mamma

2011-03-14 @ 09:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0