a new sofa, a BMW

Godmorgon på er.
Och godmorgon på min onda hals.
Egentligen är den inte ens ond, utan den är.... tjock?
Knepigt ändå att den känns tjock när det inte ens finns halsmandlar i den..
Tjock känns den, kanske är slem?

Ja vad säger man om snöplogar som plogar vägen klockan 4 på morgonen då?
Det är väl det bästa som finns? eller en katt som vägrar hålla käften och leker med allt han ser.
JAG VILL SOVA, FATTAR NI INTE DET?

Men istället fick jag ju sova till 12, det kanske inte var fyskam det heller.
Känns inte bra, för jag har inga planer idag.
Vill bara ha hem min boyfriend så vi kan sitta i soffan och äta godis.

Appropå soffan.....
Jonas har sålt sin biiiil?!?!? Vet ni hur bra det är?
Med tanke på 3 stycken 2or på besiktningen, och att vi ska köpa en BMW snart...
Hittade en as läcker, med glastak och tv och allt i, tyvärr var den automat, vi vill ha manuell.
Så i helgen så försvinner passaten ur vårat liv, och in kommer då en ny soffa.
Det har vi längtat efter, eftersom skinnsoffan spruckit lite.
Sen när vattenskotern är borta, kommer en BMW i någon snygg modell stå på våran parkering...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0