tiden rinner iväg lite för fort nu

Efter en arbetsdag är jag så sjukt sugen på att krypa ner i sängen och kolla på en mysig film eller lite O.C med kärleken.
Kärleken själv är dock mer sugen på att sitta i soffan och kolla på Coach Carter. Vilken myskväll!

Tror jag ska slå en stekpanna i huvudet på honom och dra honom till sängen, då kan jag mysa lite..
Världens godaste och underbaraste pojkvän, det har jag verkligen.
fan vad jag älskar honom!!


PS. Om ca 1 MÅNAD så har vi varit tillsammans i 1 år. Ni tror inte tiden går snabbt?! fysjutton, bäst att börja ta vara på allting ordentligt, snart är vi dementa och gaggig på Fredens kulle!


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Ja men just ja, har nå minne av att jag har sett såna ljus där. Men har inte tittat så jätte noga.

Då måste jag dit någon dag :D

2011-06-15 @ 08:36:58
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0