min katt älskar lakrits...

Sådärja.
Nu har jag och hjärtat plockat i ordning i stugorna på Mössön.
Så på midsommar äre bara åka dit och partajja. Klart som fan alltså.

Är riktigt laddad nu kan jag säga, fan om inte vädret blir bra, dock förstör det inte helgen även fast det blir det, för tak över huvudet det har vi iallafall, men vore suveränt med S O L.

SÅ nu håller jag tummarna...


Iallafall så kryper jag och kärleken ner och kikar på O.C, som ni märker är vi a kind of beroende nu.
Har köpt en liten godispåse som jag och Kim delar på, Kim (katten alltså) är supertokig i saltlakrits, inte alla katter som är det, min gokisse.
Saltlakrits och cheeseballs är gott, det tycker vi båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0