fri som en fågel i solen

När man är ledig är man fri att göra vad man vill..
Var verkligen en behövlig ledig dag idag, för i morgon jobbar jag kväll, som jag gör heeeeeela helgen.

Därför njuter jag i solen idag, sitter och läser "ut ur mörkret", en bok om deprission och om att tala ut om allt som har hänt i livet. Allt det jobbiga behövs delas med någon annan för att inte bära den tunga väskan själv.

Jag vet att vi har pratat om något liknande i konfirmationen, väskan med de tunga stenarna. Man kan dela med sig för att tillslut bära på en mindre tung väska. Eller har jag helt fel nu?

Ja, sen har även jag fått ett avi idag, så klockan 3 ska jag på hemköp och hämta ut pakete.

Min yankee candle elektriska doftutlösare är häääääääääär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0