fotograf och bartender-helgens jobb!

Herregud, idag sov jag verkligen länge.
Kanske behövdes efter innebandyträningen igår? haha.
Men då har jag sovit bort minnet istället.
Var helt stensäker på att jag skulle jobba klockan 15 idag, men när jag kikar på anteckningar så står det tisdag.
Så nu försöker jag få tag på någon som kan hjälpa mig att säga vilken dag det var. Hoppas ju faktist på att det är tisdag, för då kan jag slappa i det här regn vädret.

Vi skulle ju även ha match idag, men planen ligger självklart i vattebad, så den är inställd.
Hoppas bara på inget jobb för då kan jag redigera upp Lisas balbilder.
Kan säga att dom är supervackra!!!!

Jag var fotograf åt Lisa på hennes bal i lördags, sen på lördag kväll var jag bartender på ett bröllop i Norrbo.
Fantastiskt roligt var det, kanske är något man borde satsa på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0