flowers in my hair

Otroligt deprimerande att vakna när det är dåligt väder.
Iförsig får det vara vilket väder det vill nu när jag snart kliver på schemat. Ska jobba första kvällen idag.
Känns inte alls särskilt lockande.

Jag har även ordnat så jag är ledig den 14-17 juli, då jag och kärleken och det andra paret (Hanna och Erik) ska till London på shopping och kärlekssemester ;) Fantastiskt. Nu är det bara bokningen kvar!


Nu ska jag nog kliva upp ur sängen och städa och tvätta innan jag ska jobba.
Plus att jag ska färga ögonbrynen också, var ju ett tag sen och nu är dom liksom obefintliga.
Så är det ju när man är ljus egentligen.


En bild på Taylor Swift fick komma med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0