erik fick en katt.

Igår fyllde Högga år, jag och Hanna hade planerat en riktigt bra present.
Vi skulle låna en kattunge som han skulle "få".
Dock fick vi ta en lite större katt, men faktist, ni skulle se hans min.
Han vart inte särskilt glad utan istället satt han och fikade och faktist satt han tyst typ en timme innan vi fick avslöja allting.
Han hann döpa katten till Hitler, cute?

Men sen när jag frågade honom så sa han självklart att han hade gått på det, fastän han tvekat lite ;)

Igår kväll kollade vi även resor till London, fy vad jag längtar alltså.
Kommer kosta typ 800 per person att åka dit, sen så får man ju lägga till för hotellet också!
Men det är det värt alltså. Jag längtar bara så äckligt mycket på att få åka iväg en sväng.

Nu måste jag göra mig redo, ska åka till Gävle och sova hos mamma för i morgon ska Jonas bli gudfar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0