elektrisk doftutlösare

Ja nu har jag beställt en elektrisk doftutlösare till våran hall eller till badrummet. Vi får se vart den hamnar.
Det vart inte så mycket dyrare än att köpa i butiken.

I butiken kostar den 219kr tror jag och på beställningen från mellmine.se så vart allt sammanlagt med frakt och allt vad som hör beställningar till, 228 kr. Så det var ju värt att beställa eftersom dom inte hade doften jag vela ha hemma.

Så nu är en en elektrisk doftutlösare med doften fresch cut roses på väg hem till oss.
Sen kan jag ju köpa en annan doft senare om jag vill, i tex clean cotton som doftar väldigt fräscht...

NU längtar jag bara tills den kommer och gör vårat hem väldoftat och inte kattbajs som det har en tendens att göra efter Kims kära toalettbesök.


Kommentarer
Postat av: Bella

jag hade en sån förr, är as bra. man blir beroende av dom !

2011-06-22 @ 19:09:15
URL: http://famwesterberg.blogg.se/
Postat av: Bella

jag hade en sån förr, är as bra. man blir beroende av dom !

2011-06-22 @ 19:11:08
URL: http://famwesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0