delad tur på schemat, funny......

lugn och ro, det är något jag inte kunnat få ha idag iallafall.
Började jobba klockan 7 i morse, slutade 1. Åkte direkt och handlade chips och dricka tills midsommar.
Nu har jag "rast" till klockan 4, och efter det så ska jag jobba igen till klockan 21.
Hur ska man orka?

I morgon väntas iallafall en supermysig kväll.
Var ju ute i stugan och städade igår så nu väntar vi bara på att vädret blir någorlunda bra.

Jaja, hur som helst så har jag inte så mycket intressankt att berätta.
Min elektriska doftutlösare har inte hittat hit än, antar att i början på nästa vecka kommer den komma.

Nu ska jag göra ifrån mig lite mys så kim blir tillfredsställd.
Han klättrar på mig för han vill gosa och jag bara sitter här och skriver och är jättetråkig.
Dags att han ska bli nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0