the day of nothing

idag har vi verkligen inte gjort någon nytta alls.
Skönt har det varit fast ändå lite onögigt när man är ledig liksom.

Ledig kan jag bara glömma nu, för i morgon ska jag jobba 14 timmar, från 7 till 21.30.
Hur orkar man? usch.. Det är inte ens delad tur, utan 14 timmar i sträck.
Hoppas ni verkligen tycker synd om mig, för jag åmar runt här i vardagsrummet och har världens ångest.
Försöker slå in i min lilla hjärna att "fan, den dagen kommer gå sååååå snabbt så" men det går inte.
Never in my mind att den kommer gå snabbt alltså.

Jaja, ska försöka krypa upp i soffan och lugna mig och njuta lite med kärleken, kanske komma i säng i tid ikväll.
Kanske kommer behövas i morgon?
Lite energi måste jag ju ha.... 

ångest... ångest... ångest............
Den äter upp mig inifrån just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0