S J Ä L V K L A R T


Är det sol idag och min kära sambo kommer hem, ja självklart ska väl jag jobba kväll då!
Fan vad typiskt, har i princip varit bra väder BARA när jag har jobbat.

Nu sitter jag med lite inpackning i håret eftersom jag gjorde fler slingor igår och mitt hår kändes som tuggummi.
Seriöst, det bara gick av, ändå var mitt hår "välvårdat". Antar att färgen "extra-slingblond" är väldigt, väldigt påfrestande för mitt hår.

Men kvällen igår var störtskön, seriöst. Hur kan man ha så kul åt att egentligen inte göra någonting?
Grymma tjejer, det är bara förnamnet.


Nu så ska jag väl kanske gå och skölja ur lite så jag hinner göra mig redo för jobb idag!

P.S vad roligt att fler har börjat kommentera. Men M E R A! 
Vill ni läsa om något speciellt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0