la stada!

Har varit på stan med Carro idag, träffade även på Bella och erik och deras lille Kihan.
Han måste seriöst vara världens finaste lilla kille. Herregud. Jag smälte när jag såg honom.
Minilitet huvud, små händer och hur söt näsa som helst (lik sin mammas).
Oh gud, jag är förälskad i lillen! ;)

Iallafall fick jag med mig tre par trosor och en mascara och ett värmeskydd till håret hem.
Vågar ju inte göra något med mitt hår utan värmeskydd. (viktigt ju)

Nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att Carro ska komma tillbaka med katten, hon lånade med honom på en promenad nu när hon gick hem och åt.
Sen kommer Bella, Denise och Pernilla också och gör mig sällskap ikväll. Mystjejerna.
Ska iallafall vara frisör ikväll, annars vet jag inte vad vi kommer hitta på.

Vad ska ni göra ikväll? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0