kvällens fantastiska

Har gjort massa tok med tjejerna ikväll.
Har färgat håret på mig och pernilla och bella, pernillas färgade vi med 4 kartonger hårfärg, helt sjukt vad många färger hon fick, haha!

Sen nu sitter jag med mina slingor i, ska väl sitta en halvtimme till kanske, sen ska jag krypa i säng med min lille kimmis. Saknar min kärlek så fruktansvärt mycket att det gör ont.
Jag hatar att vara ifrån honom.

Vart helt varm i kroppen nu när jag såg på facebook. det står:


Tror ni tiden går nå snabbt då? Vart har alla månader tagit vägen, snart är vi gammal.

Nu ska jag tvätta håret och sen krypa ner i sängen och drömma om min kärlek som kommer hem i morgon.
SOM jag längtar.

Sov så gott alla söta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0