Kofta Tiger-> Hösttrend

arbetsdagen idag har inte alls varit kul, har varit otroligt trött.
Men nu är det söndag kväll och jag är ledig i morgon. Borde äta en stor godispåse och njuta faktist.

Jonas är med några kompisar och jag har kim i knät och är otroooligt uttråkad.
Vill ha hem kärleken, vill mysa eftersom han ska åka till Leksand i morgon tills på onsdag.

Hur ska jag överleva? jag som är totalberoende av honom..
HUr som helst ska väl det bli skönt att få sakna honom lite, att få lite fritt andrum. Nu delar vi ju på allt från mat till syre, haha..


Känner ni förresten av att hösten börjar närma sig?
Jag blir tokig, vi fick ju inte någon sommar iår.
Därav blir mitt sug efter att köpa stora fluffiga kläder bra nog större, och jag har hittat denna skönhet.



Kommentarer
Postat av: Emelie

åååh vilken snygg :D

2011-07-24 @ 23:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0