Hallådär! Dagen har varit en lat-dag-ligga...

img_6116 (MMS)

Hallådär! Dagen har varit en lat-dag-ligga-i-soffan-dag, men ändå for vi iväg och badade pool hos svärföräldrarna, ja jag badade ju inte eftersom jag är en badkruka och kollar hellre på än att bli blöt. Fanken så löjlig jag är! Efter vi varit där så åkte vi och städade våra bilar, jag har polerat en bil för första gängen, kul var det! Sen har jag kört en konstig traktor för första gången med, det var något för mig, grymt kul :) Nu har vi hämtat hem Jansson, han har varit hos mathilda (min kusin) hela helgen, eftersom vi har varit fullt upptagna! Vill inte att han ska vara ensam så mycket. Blir en mysig kväll nu i soffan antar jag! Bilden är tagen i stugan, på mössödagen förra helgen


Kommentarer
Postat av: ulrika

Å vilken fin bild!

Saknar Mössön i bland, skulle behöva dit å träffa lite folk. Bettan å Anders, Anna å Uno, Anna-karin mfl.

Kram kram å dig å Jonas naturligt vis.... å farmor å farfar... kram mamma

2011-07-17 @ 22:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0