Ett barn har kommit till världen inatt!

jahapp, då har man avklarat en till arbetsdag.
Nu har jag helg, iallafall tills i morgon bitti för då är det dags igen...

Inatt tittade även Bella och Eriks lilla bäbis ut och det blev en liten pojke.
Är så himla glada för deras skull och nu längtar jag tills dom har landat lite så jag får åka dit och titta lite!
Grattis igen gumman!


Nu ska jag nog gå till köket och hjälpa Jonken med tacosen, är så jävla lat.
Ursäkta men efter att man har jobbat så orkar man inte åka hem och göra exakt samma saker.
Dvs förbereda mat, duka, diska och städa.
Så istället ligger jag här medans min personliga assistent får jobba röven av sig.


haha justja, jag kan verkligen inte knyta mina nerver och tarmar. När jag vet något vill jag så gärna att alla ska veta. Eller när det just gäller presenter.
Hade köpt ett halsband till Jonas i ett års present ( alltså våran ettårsdag)
Det är ju en vecka kvar dit, men jag kunde inte hålla mig och han fick öppna den nu istället.
Iförsig kunde han knappt hålla sig själv också så det spelar väl ingen roll.

Han fick ju ett leende på läpparna, och han vart glad.

Jag menar, Det är väl ändå det som räknas?

(en bild kommer senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0