en liten sammanfattning-

Nu är vi hemkommen från Gävle. Har varit supermysigt och det känns som om ledigheten var längre än vad den var.
Två dagar har gått snabbt men det känns som om jag har gjort nytta..

Det har jag ju egentligen inte, har i princip varit barnvakt åt Rasmus hela dagarna.
Ack så mysigt men vilken energi det tar att vara med småbarn..

Igår var vi på "sommarkväll" och lyssnade på e-type. (Stavar han så?)
Iallafall så lyckades han inte så särskilt bra med sin spelning eftersom han fick strömavbrott hela tiden.
Det var nå fel med elektriciteten, men kul var det!

Gjorde ju lite fynd när vi var där också.
Ett par sommarskor (en sorts gladiatorkänga) och ett par tygkängor.
Dock så fick jag skavsår av sommarskorna och är avskräckt över att använda dom.
Typiskt som tusan. Ska ge dom ett nytt försök senare när hälarna piggnat på sig..

Nu ligger jag och Jonkas i sängen, jag räknar ner för om en timme ska jag jobba.
Jag gråter inombords, jag ska ju för tusan jobba heeeela helgen.
Why? jag vill ha semeeeester.


Jag ska sluta gnälla och ta mig en dusch. Sen ska jag göra en sak på stan innan jag ska till jobbet.
Hoppas kvällen går snabbt och att ni kanske kan ligga i soffan och njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0