eleven months later...

Inser inte... fattar inte och inte begriper jag det heller.
Ni tycker säkert jag är barnslig men alltså, 1 juli är det idag.
Om en månad har jag och J varit tillsammans i ett heeeeelt år.

Vart har tiden tagit vägen? Känns som om jag inte tagit vara på den riktigt.
Inte för att det spelar någon roll eftersom att vi kommer ha 70-80 år till tillsammans.
Då kommer jag verkligen bli gammal, men det struntar jag i, bara jag får blir det med Jonas.

Jaja, elva månader kanske låter lite, men ett år låter också lite. Men vad gör det? Det är graden av kärlek vi mäter.
Finns inga mått för sånt men min och Jonas kärlek är faktist oändlig.
Klart vi bråkar om småsaker och sådär, men inget kan få vårt förhållande på spel.

Jag älskar honom, det gör jag verkligen. Tanken utan honom gör mig svimfärdig.
Jag menar, Vem skulle betala alla räkningar då? ;) haha...

Jag skojar bara. He is the best!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0