smart Kim!

Det är väl alltid mysigt att kolla bloggar, titta på serier i sängen på morgonen?
Allra helst när min katt  har kommit på hur han kan förhindra det och bli klappad istället.

Så fort han hör att jag tar upp datorn från golvet rusar han upp i sängen...
När jag lagt datorn i knät och vikt upp skärmen och börjar komma igång. Då lägger han sig på bröstet.
Han kan sitta upp också, mitt framför ansiktet och kolla på skärmen.

Han ger sig om jag klappar honom istället. Men han är för smart.
bortskämda-underbara-katt-fan.



Igår hade han lite bajs under tassen, då trodde han att han fick ligga i sängen och tvätta av sig lite.
PROTEEEST av mamma och pappa.
VI tröck ner honom i badkaret. skrubba skrubba.
Men nu är han ren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0